Sonucu Daralt
Kategori
(x)Anadolu Tarihi
Etiketler
Yayıncı
Fiyat Aralığı
Eser Sahibi
Sıralama : Göster :
Toplam 5 kayıt bulunmuştur Gösterilen 1-20 / Aktif Sayfa : 1
 %  15
Anadolu İhtilali
Mondros Mütarekesi'nden Lozan Antlaşması'na yani Osmanlı İmparatorluğu'nun çöküşünden Türkiye Cumhuriyeti'nin doğuşuna kadar üç buçuk yıl süren Kurtuluş Savaşı'mızda Anadolu; Türk Halkı'na Türk Halkı da Anadolu'suna ebediyen kavuşmuştur. Bu savaş, Anadolu Türklüğü'nün var olmak kavgasının ve kararlığının en şerefli ve en kutsal zaferini oluşturur. Resmi yayın ve belgelere dayanan anılarla bütünleşen bu belgesel eserde; ulusal bağımsızlık mücadelemizi bütün yönleriyle günümüze kazandıran Sabahattin Selek, es
51 TL. 60 TL.
 %  25
Anadolu'da Roma Hâkimiyeti; Direniş ve Düzen
Roma, Anadoluya resmen ayak bastığı MÖ 129dan itibaren farklı kesimlerin katıldığı çok çeşitli isyan ve huzursuzluklarla baş etmek zorunda kalmıştır: bir ütopyanın peşinden gidenler, bir gecede 80.000 Romalıyı katleden şehirler, korsanlar, haydutlar, araba yarışı takımlarının taraftarları, din adına öldürenler, bir sahte imparatorun ardına takılanlar Elinizdeki kitap yaklaşık 700 senelik Roma hâkimiyeti süresince meydana gelmiş bu olayları sebep ve sonuçlarıyla incelemenin yanında, Romanın Anadoluda düzen v
24 TL. 32 TL.
 %  25
Anadolu Tarihinin Gizlenen Yanı
Samimi ve gerçeği sefilleştirmeyen bir eserle karşıkarşıyayız... Franz Babinger; Osmanlı kaynakları tarihin her döneminde kendisini tekrarlayan, gelişmeye kapalı, anlaşılması kolay, basit bir şekilde kaleme alınmış, bilimsellikten uzak yöntemlerle yazılmış metinler olarak görmek gerekir... der. Bu eserde yazarın resmi tarih okumasına itirazlarının olduğuna tanıklık ediyoruz. Nâzım Hikmet'in Şeyh Bedrettin Destanı'nda çok güzel betimlediği gibi Tarihsel, sosyal, ekonomik şartların zarurî bir neticesidir
22.57 TL. 30.09 TL.
 %  25
Hititler ve Hitit Çağında Anadolu
Dünyanin birbirinden ilginç uygarlıklarını konu edilen dizimizin bu yeni kitabı, okuru Anadolu topraklarında bir yolculuğa çikarak Hititler ve Anadolu´daki çağdaşlarını tanıtmayı hedefliyor. Hititler nasıl keşfedildi? Anadolu´ya nasil ve nereden geldiler? Kendilerinden öncekilerle ve çağdaşlariyla nasil bi etkileşim içine girdiler? Nasil bir din, dil, yazı ve kültür yapısı geliştirdiler? Bunlar, yanıt aranan sorulardan bazıları.
18.75 TL. 25 TL.
 %  25
İzmir'den İstanbul'a Batı Anadolu 1830
Bilge insanlar için bir şey kaleme aldığım iddiasında değilim, zaten bu mektupları da onlar için yayınlamıyorum, çünkü onlara öğretebileceğim hiçbir şey yok; gezdiğim yerlerin hiçbirinde döndüğümde eğitici olabilecek bilgi edinmeme yetecek süre kalmadım ki. Yani bu sayfalarda bilimsel bağlamda Doğu'yla ilgili bir şey yok, ama Doğu'yu tarihten, ozanların dizelerinden öğrenmiş birinin, ilk kez kendi gözleriyle görmesi var. Ben bu mektupları ciddi ve metodik şeylerden hoşlananlar için de yayımlıyor değilim. Be
13.13 TL. 17.5 TL.
Sıralama : Göster :
Toplam 5 kayıt bulunmuştur Gösterilen 1-20 / Aktif Sayfa : 1